دانلود فیلم سینمایی دختر شیطان با دوبله فارسی
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۹۳۱۹
دختر شیطان فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی قربان محمد پور است. این فیلم دومین محصول مشترک ایران و بالیوود به کارگردانی محمدپور است. برای خرید قانونی و دانلود حلال فیلم دختر شیطان اینجا کلیک کنید
پس از فروش قابل قبول فیلم سلام بمبئی، خبر تصمیم سازندگان این فیلم برای ساخت قسمت دوم این فیلم آمد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
در این فیلم که بیشتر آن در هندوستان فیلمبرداری شده است حمید فرخ نژاد، ایشا گوپتا، جکی شروف، گلشن گروور، سمیران میشکروتی و محمد رضا شریفی نیا به ایفای نقش میپردازند.
فیلم دختر شیطان دربارهی دختر شیطان (ایشا گوپتا) با نام لبینی است که تصمیم دارد راهش را از پدرش جدا کند و برای این کار باید مقابل یک انسان درستکار سجده کند. او برای پیدا کردن چنین فردی سراغ فرهاد (حمید فرخ نژاد) میرود که آنقدر در گناه غرق شده است که میتواند لبینی را ببیند! در نهایت اتفاقاتی برای فرهاد میافتد که از مسیر گذشته اش باز میگردد و لبینی در مقابل او سجده میکند...
فیلم سینمایی ساختن کار سادهای نیست میتوان در شهرک سینمایی غزالی، در هالیوود یا در هالیوود یا در هر کجای دنیا فیلم برداری کرد، اما میتوان از بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر استفاده کرد، میتوان اکران عید فطر گرفت و باز هم فیلم نساخت.
دختر شیطان یک فیلم سینمایی نیست. یک سوء استفادهی شکست خورده است. یک بی هنری و بی خردی محض، یک فیلم نامهی کودکانه، مشتی بزن و بکوب و رقص دسته جمعی هندی با لباسهای رنگ و وارنگ و مقادیر زیادی حاشیه پوچ.
واقعیت این است که حضور ایشا گوپتا با عقبهی مدلینگ و عکسهای غیر قابل پخش آنقدر که برای کارگردان این فیلم، مدیر ادارهی سینمایی فرهنگ و ارشاد قم و روزنامهی کیهان اهمیت دارد، برای مخاطبان سینما اهمیت ندارد و فروش بد دو هفتهی نخست فیلم هم همین را نشان میدهد.
این فروش بد هیچ ربطی به تبلیغات منفی سایبری و رباتهای اینستاگرامی و جریانهای مخالف و معاند آقای کارگردان و تهیه کننده و مافیای اکران، ندارد و تبلیغات منفی در خود دختر شیطان است.
دختر شیطان و سازنده اش میخواهند با حاشیه و تبلیغات بفروشند، اما حواشیای که انتخاب کرده اند، پر واضح است که بفروش نیستند. خیلی از فیلمهای دیگر هم با حواشی و تبلیغات میفروشند تقریبا همه.
اما فرق آنها در این است که حداقل از حواشی به روز استفاده میکنند نه راهکارهای دمده و مستعملی که دیگر برای هیچ کس ارزش و جذابیتی ندارد.
مخاطبان سینمای ایران نه مدل ندیده اند، نه فیلم هندی ندیده. آنها اگر قرار باشد که در میان فیلمهای مبتذل هم یکی را برای دیدن انتخاب کنند قطعا ابتذال بهتر را برمی گزینند. کما اینکه این کار را هم کرده اند. ما همه با هم هستیم با تمام ابتذالش و با تمام فیلم نبودنش و با تمام پرت و پلا بودنش باز هم صد پله از دختر شیطان جلوتر است.
مقداری بی سلیقه گی خرج شده در این فیلم حیرت آور است. میزان دست کم گرفتن شعور بیننده در این فیلم بی رقیب است. بیننده با دیدن میزان بد بودن جلوههای ویژه کامپیوتری این فیلم به چشمان خودش اعتماد نخواهد کرد چرا که مدتها است چنین کار ضعیفی را ندیده است.
در فیلمهای کوتاه دانشجویی هم چنین جلوههای ویژهای استفاده نمیشود و البته این موضوع خیلی ارتباطی به طراح اسپشیال افکتهای فیلم ندارد. آن چه مشخص است بی سلیقه گی و کم اهمیت بودن شعور مخاطب در ذهن کارگردان فیلم است.
بی شک مسئول جلوههای ویژه اگر زمان و امکانات بیشتری در اختیار داشت و اگر فشاری از طرف کارگردان احساس میکرد کار بهتری تحویل میداد.
دختر شیطان را میتوان از بدترین و بی ارزشترین فیلمهای ساخته شده در چند سال اخیر دانست. جدای از اندیشهی سطحی و بچگانهی فیلم نامه، کج سلیقه گیهایی که از همان تیتراژ ابتدایی در ساخت فیلم به کار رفته است باور کردنی نیست.
استفاده از جلوههای ویژه در پلانهای از روبروی داخل ماشین (و گاهی هم از کنار) با هیچ منطقی توجیه پذیر نیست و استفادهی مداوم از از آن، آن هم در همان تیتراژ که میتواند با پلانهای دیگری پر شود، غیرقابل درک است.
برای چنین فیلمی که ادعای همکاری بزرگ میان سینمای ایران و هالیوود را دارد، آیا زشت نیست که بازیگر اصلی اش در هنگام فیلم برداری فارسی دیالوگ میگوید و بعدا روی آن دوبله گذاشته میشود؟ آیا واقعا بازیگر بزرگ و شاخص و عزیز ما توان یک انگلیسی دیالوگ گفتن ساده را هم ندارد؟
تا کی سلبریتیهای ما میخواهند به این پیشرفت نکردنشان ادامه دهند؟ تا کی باید در همهی فیلمها چهرههای تکراری و نقشهای مثل هم ببینیم و چهرهی جدیدی به جامعهی بستهی بازیگران سینمای ایران اضافه نشود. چرا هیچ وقت نوبت به هیچ کدام از خیل فارغ التحصیلان سالانهی بازیگری از دانشگاههای هنری کشور نمیرسد؟ فقط به این دلیل که نژادشان فرخ نیست؟!
فیلمهای کمدی در ایران و فیلمهای اکشن و کمیکهای مارول در سایر نقاط جهان همیشه و همواره پر فروشترین فیلمها بوده اند و خواهند بود. اصل سرگرمی و خنداندن مخاطبان سینما هم کاملا قابل درک و درست و نیاز به حق تماشاگران سینما است.
تماشاگران سینمای ایران هم معمولا از سینمای تجاری و بفروش استقبال میکنند و آمار فروش سینماها هم گواه همین امر است. اما این به معنای ابله بودنشان که نیست. حاشیه و زرق و برق و تبلیغات و سلبریتی و... معیارهای مهمی در فروش فیلمها هستند، اما هیچ کدام بلاهت مخاطبان را نمیرساند.
سازندگان دختر شیطان مخاطبانشان را نادان فرض کرده اند و نفروختن فیلمشان هم بهترین پاسخی است که از آنها میگیرند. مخاطبان فیلم در ایران فیلم بد ما همه با هم هستیم را میبینند، کمدی هزار پا را میبینند، اما از طرف دیگر از متری شش و نیم و سرخپوست و شبی که ماه کامل شد هم استقبال میکنند.
شکست فیلم دختر شیطان نتیجهی دست کم گرفتن سینما دوستان ایرانی است و درس مهمی برای هر کسی که میخواهد فیلم بفروش بسازد.
منبع: فرارو
کلیدواژه: فیلم سینمایی دختر شیطان جلوه های ویژه سینمای ایران دختر شیطان فیلم ها
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
رسانههای معاند و ضدانقلاب اگر چه در روشها و اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر اندکی متفاوت هستند اما در یک چیز با هم اشتراک دارند و آن هم دروغ گفتن است.
به گزارش ایسنا، مهدی گرگانی در یادداشتی در وطن امروز نوشت: در این میان شبکه بیبیسی طبق تحقیقات انجامشده و آمارهای مبتنی بر آن در صدر رسانههای بیگانه در دروغپردازی علیه ایران قرار دارد.
انتشار اسناد جعلی در ارتباط با ماجرای نیکا شاکرمی که جسد بیجانش در خلال اغتشاشات ۱۴۰۱ در ساختمانی در نزدیکی محل زندگی او کشف شد، بار دیگر ضرورت پرداختن به دروغپراکنیهای هدفمند رسانه انگلیس استعمارگر را ایجاب کرده است.
۱- از اغتشاشات پس از انتخابات ۸۸ تاکنون شبکه بیسیسی بویژه بخش فارسی آن بارها و بارها به دلیل انتشار اخبار و گزارشهای دروغ و نادرست رسوا شده و اعتبار آن نزد مخاطبان و کاربران شبکههای اجتماعی بشدت مورد سوال و تردید قرار گرفته است. با گسترش فضای مجازی طی سالهای اخیر این افشاگریها و رسواییها به مراتب پررنگتر شده است، چرا که هر ادعای دروغی بلافاصله در شبکههای اجتماعی با واکنش گسترده کاربران مواجه شده است.
۲- طبق نتایج یک تحقیق خبری، ۵ رسانه ضدایرانی شامل بیبیسی، اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و شبکه من و تو در یک بازه زمانی ۴۶ روزه در خلال اغتشاشات سال ۱۴۰۱ مجموعا بیش از ۳۸ هزار دروغ در اخبار خود علیه ایران منتشر کردند که در این بین بیشترین سهم مربوط به بیبیسی فارسی بود. طبق این تحقیق، شبکه بیبیسی فارسی با ۶۸۱۸ خبر دروغ یا خلاف واقع از مجموع ۱۰۴۵۵ خبر در ارتباط با ایران بیشترین دروغپراکنی را علیه ایران داشته است.
۳- لیست کردن همه دروغهای بیبیسی خارج از این مقال است اما در زیر به چند مورد اخیر آن که بیشتر در اذهان باقی مانده است میپردازیم. یکی از دروغهای شاخدار این رسانه، ادعای «فرار مقامات و رهبران ایران با هواپیماهای پر از طلا به ونزوئلا»(!) بود که در بحبوحه اغتشاشات منتشر شد و بشدت مورد تمسخر کاربران قرار گرفت و به موضوعی برای ساخت جوک علیه بیبیسی و دیگر رسانههای معاند تبدیل شد.
روایت سراسر دروغ از آتشسوزی در زندان اوین که در آن این رسانه انگلیسی تلاش کرد با ارتباط آن با اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی، مردم را تهییج و به سمت زندان اوین روانه کند از دیگر دروغهای عجیب این شبکه بود. بیبیسی در روایات خود حتی با فردی درباره حوادث آن شب صحبت کرده بود که بعدا مشخص شد اصلا در زمان حادثه در زندان نبوده است! در یک مورد دیگر از دروغپراکنیها، بیبیسی برای اینکه وانمود کند اغتشاشات همچنان ادامه دارد و مردم در خیابانها هستند عکسی از تجمع گسترده مردمی در اشنویه منتشر کرد که بعدا مشخص شد این عکس مربوط به برگزاری مراسم جشن نوروز در شهر مریوان بوده است!
بیبیسی همچنین برای ملتهب کردن فضای جامعه، بارها براساس شواهد و یافتههای خیالی اخبار دروغ و سراسر کذب درباره سلامت رهبر بزرگوار انقلاب منتشر کرده و هر بار بیشتر از قبل رسوا و ضایع شده است.
۴- در ارتباط با انتشار گزارش جعلی بیبیسی درباره نیکا شاکرمی نیز وضع بهتر از این نیست. اما نکته حائز اهمیت این است که این بار به جای بخش فارسی بیبیسی، بخش جهانی این تلویزیون انگلیسی گزارش را منتشر کرده است. مشخص نیست گزارشی که اختصاصا با ایران و زبان فارسی مرتبط است چرا توسطBBC WORLD منتشر شده است؟ یک دلیل شاید همین بیاعتباری بیبیسی فارسی به واسطه برملا شدن دروغهای گسترده آن طی سالهای اخیر باشد. احتمالا سازماندهندگان این گزارش به دنبال آن بودند که با انتشار این گزارش از طریق بخش جهانی، اعتباری به اسناد و یافتههای خود ببخشند!
۵- با این حال حتی سادهلوحترین مخالفان جمهوری اسلامی ایران نیز به اعتبار اسناد منتشرشده باور ندارند و با نگاهی سطحی میتوان گافهای زیادی در این اسناد گرفت. برخی ناظران میگویند این اسناد نه تاریخ، نه پیوست و نه شماره نامه دارند. حتی مشخص نیست گیرنده و فرستنده آن چه شخص یا ارگانی است. ادعاهای بیبیسی هیچ شاهد یا فیلم و صوتی نداشته و تنها به چند نامه بیپایه و بیاساس بسنده شده است.
ناظران معتقدند بیبیسی حتی دقت نداشته تا نام فرماندهی نیروی انتظامی را در سربرگ این نامه به فراجا تغییر دهد، چرا که از سال ۱۴۰۰ فرماندهی انتظامی از ناجا به فراجا تغییر نام یافته است.
۶- به دنبال انتشار حکم اعدام متهم امنیتی توماج صالحی، برخی اپوزیسیون خارجنشین تلاش کردند مجددا فضای جامعه را ملتهب کنند و حتی برای تجمعات خیابانی فراخوان دادند. انتشار چنین گزارشی که احساسات عمومی را هدف گرفته چند روز پس از انتشار حکم صالحی احتمالا برای دمیدن دوباره به کالبد بیجان اغتشاشات ۱۴۰۱ است. اگر چه چنین اقداماتی تلاش برای بازگرداندن آب رفته با آبکش است.
انتهای پیام